Vrácení a reklamace

Vrácení

Nesedí Ti kousek nebo si zkrátka jen neodhadl/a míry? Nevadí, do 14 dnů od převzetí balíčku nám můžeš zboží zaslat zpátky :)

Jak? Jednoduše! Stačí když budeš postupovat podle následujících bodů:

1. Vyplň formulář pro vrácení zboží, který najdeš tady: Formulář pro vrácení

2. Vyplněnou elektronickou verzi nám pošli do 14 dnů od převzetí zboží na email info@zeseku.cz a zároveň formulář vytiskni.

3. Vytištěný a vyplněný formulář podepiš a přilož ho ke zboží, které vracíš. Usnadní a zrychlí nám to proces peněžní refundace.

4. Pošli balíček na adresu uvedenou ve formuláři.

 

Pamatuj,

že zboží musí být po převzení nenošené a odpovídat stavu, ve kterém si jej převzal.

že by mělo být vrácené nejlépe v původním obalu, ve kterém si ho obdržel, pokud je to možné.

že balíček nesmí být poslán na dobírku, v takovém případě nebude převzat.

 

Reklamace

Objevil/a si na kousku vadu, která neodpovídá běžnému opotřebení?

V tom případě máme pro Tebe tento postup:

1. Vyplň formulář pro reklamaci zboží, který najdeš tady: Reklamační formulář

2. Vyplněnou elektronickou verzi nám pošli do jednoho roku od převzetí zboží na email info@zeseku.cz a zároveň formulář vytiskni.

3. Vytištěný a vyplněný formulář podepiš a přilož ho ke kousku, který reklamuješ.

4. Pošli balíček na adresu uvedenou ve formuláři.

 

Pokud chceš mít jistotu, že je tvá reklamace opodstatněná, neváhej nám poslat popis závady a případně i její fotky předem na email info@zeseku.cz. Obratem s Tebou záležitost probereme a navrhneme další postup :)

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz