Vrácení a reklamace
Vrácení
Nesedí Ti kousek nebo si zkrátka jen neodhadl/a míry? Nevadí, do 14 dnů od převzetí balíčku nám můžeš zboží zaslat zpátky :)
Jak? Jednoduše! Stačí když budeš postupovat podle následujících bodů:
1. Vyplň formulář pro vrácení zboží, který najdeš tady: Formulář pro vrácení
2. Vyplněnou elektronickou verzi nám pošli do 14 dnů od převzetí zboží na email info@zeseku.cz a zároveň formulář vytiskni.
3. Vytištěný a vyplněný formulář podepiš a přilož ho ke zboží, které vracíš. Usnadní a zrychlí nám to proces peněžní refundace.
4. Pošli balíček na adresu uvedenou ve formuláři.
Pamatuj,
že zboží musí být po převzení nenošené a odpovídat stavu, ve kterém si jej převzal.
že by mělo být vrácené nejlépe v původním obalu, ve kterém si ho obdržel, pokud je to možné.
že balíček nesmí být poslán na dobírku, v takovém případě nebude převzat.
Reklamace
Objevil/a si na kousku vadu, která neodpovídá běžnému opotřebení?
V tom případě máme pro Tebe tento postup:
1. Vyplň formulář pro reklamaci zboží, který najdeš tady: Reklamační formulář
2. Vyplněnou elektronickou verzi nám pošli do jednoho roku od převzetí zboží na email info@zeseku.cz a zároveň formulář vytiskni.
3. Vytištěný a vyplněný formulář podepiš a přilož ho ke kousku, který reklamuješ.
4. Pošli balíček na adresu uvedenou ve formuláři.
Pokud chceš mít jistotu, že je tvá reklamace opodstatněná, neváhej nám poslat popis závady a případně i její fotky předem na email info@zeseku.cz. Obratem s Tebou záležitost probereme a navrhneme další postup :)